Főoldal Média Jól rázendített Gyõzike és az RTL Klub

Jól rázendített Gyõzike és az RTL Klub

E-mail Nyomtatás PDF
TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG Jól sikerült az Eltûntek debütálása, illetve Gyõzike és a Barátok közt visszatérése, augusztus végén indult (illetve újraindult) programjaival ugyanis az RTL Klub ismét jelentõs elõnyre tett szert a vetélytárs csatornákkal szemben.
TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG Jól sikerült az Eltûntek debütálása, illetve Gyõzike és a Barátok közt visszatérése, augusztus végén indult (illetve újraindult) programjaival ugyanis az RTL Klub ismét jelentõs elõnyre tett szert a vetélytárs csatornákkal szemben. A Jóban-rosszban – nyári jó szereplésével ellentétben – ezúttal nem tudta megszorongatni a Fókuszt, hétvégi jó pozícióit azonban továbbra is tartja a TV2. Az AGB Hungary által az év 34. hetében mért nézettségi adatokat olvashatják. Valószínûleg hasonló visszatérésrõl álmodott Gyõzike és az RTL Klub; a TV2 õszi mûsorstruktúrája még nem indult el, így a roma elõadómûvész fõszereplésével készülõ reality elmúlt hétfõn újra megverte az egész mezõnyt. A Gáspár család életét 1,8 millióan figyelték, közülük 825 ezren a kereskedelmi szempontból jobban szem elõtt lévõ 18-49 év közötti korosztályból kerültek ki. A vele egyidõben a TV2-n sugárzott Segítség, kutya lettem! címû német vígjátékot 1,04 millióan látták a teljes lakosságból. Az újfent mûsoron lévõ Legyen Ön is milliomos az Aktívot múlta felül (1,76 millió, illetve 1,34 millió nézõ látta a két mûsort). A Barátok közt (1,8 millió nézõ) pedig mind Mr. Beant (1,23 millió nézõ), mind a köztévén sugárzott Kékfényt (982 ezer nézõ) lenyomta. Kedden már a Barátok közt volt a legnézettebb mûsor, 1,7 millióan látták Berényiéket, az Irigy Hónaljmirigy-show-t vele egyidõben 1,26 millióan figyelték a TV2-n. a Jóban-rosszban nyáron ugyan többször is rávert az azonos idõben futó Fókuszra, ezen a héten az RTL Klub magazinja minden nap nézettebb volt, kedden például 615 ezerrel többen (1,52 millióan) látták, mint a TV2 napi sorozatát. A köztévé kívánságmûsorával, az Önök kérték-kel villantott, 1,025 millióan látták a Barátok közt ellen küldött mûsort. A szerdán egyeduralkodónak számító Columbo felügyelõnél ezúttal valamivel többen találták érdekesnek a Debrecen-Manchester United Bajnokok Ligája-selejtezõ visszavágó mérkõzését; 1,53 millióan látták a meccset, míg a nyomozást 1,41 millióan követték figyelemmel. (A 18-49-esek között a két nézõtábor közti különbség mindössze ötezer fõ volt – a focisták javára.) Az MTV ezalatt A pap felesége címû vígjátékot vetítette, amit 548 ezren láttak a teljes lakosságból. Csütörtökön a Berényi család életének újabb fordulatait követték a nézõk legnagyobb számban, 1,78 millióan látták a sorozat epizódját, az azonos idõben a TV2-n futó Monk – A flúgos nyomozó címû vígjátéksorozatot 1,06 millióan látták. Ugyancsak a Barátok közt volt pénteken is a legnézettebb, a Lost – Eltûntek címû amerikai sorozat RTL Klub-on debütáló epizódja azonban a 18-49-esek között aratott, 977 ezren látták a fiatal keresõképes korosztályból, vagyis itt a Lost volt a legnépszerûbb a héten. A TV2 ugyanebben az idõpontban az Ikrek címû Ivan Reitman rendezte Schwarzenegger-filmet sugározta, amelyet 1,06 millióan követtek figyelemmel. Szombaton a legnépszerûbb mûsor a TV2-n volt látható, az Asterix és Obelix címû produkciót 1,34 millióan látták, vagyis 177 ezerrel többen, mint a hasonló idõben az RTL Klubon futó Hantaboy címû Jim Carrey-mozit. Az Activityre is többen voltak kíváncsiak, mint a vele egyidõben leadott Szeress most!-epizódra, elõbbit 1,15 millióan, utóbbit 1,11 millióan látták. A TV2 Tények címû hírmûsorát is többen látták, mint az RTL-es Híradót. Vasárnap a TV2 Naplója nézettebbnek bizonyult (1,49 millió nézõ), mint az RTL Klubon vele egyidõben vetített Undercover – A titkos csapat címû sorozat (911 ezer nézõ), ám az utána következõ két hollywoodi film közül már az RTL Klubon futót látták többen (a Csonthülye 1,78 millió, a Spionfióka 1,15 millió nézõt érdekelt). Az MTV legnézettebb napi programja A kölcsönkért kastély címû magyar filmvígjáték (1,08 millió nézõ), illetve a Friderikusz – A szólás szabadsága címû közéleti mûsor (807 ezer nézõ) volt. Az év 34. hetében a csatornák egy-egy mûsorpercére esõ átlagos nézettséget vizsgálva kiderül, hogy az RTL Klub a legnépszerûbb a teljes lakosság és a 18-49 éves felnõttek körében is (az emberek 28,3 illetve 30,1 százaléka választotta, szemben a TV2 24,1; 24,6 százalékával, az M1 14,4; 9,6 százalékával és a Viasat3 3,9; 4,9 százalékával). A kizárólag fõmûsoridõs nézettséget vizsgálva az RTL Klub szintén mindkét korcsoportban vezetõ: a teljes lakosság 34,7 százaléka, a 18-49-esek 37,2 százaléka választja esténként a csatornát, míg a TV2-t 25,4; 27,2 százalékuk, az M1-et 14,4; 9,0 százalékuk, a Viasat3-at pedig 3,9; 4,7 százalékuk.
Módosítás dátuma: 2005. szeptember 01. csütörtök  

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Olvasnak bennünket

Oldalainkat 114 vendég böngészi