Főoldal Hírek Nemsokára akár három hírcsatorna is mûködhet Magyarországon

Nemsokára akár három hírcsatorna is mûködhet Magyarországon

E-mail Nyomtatás PDF
A meglévõ Hír Tv és a talán még ebben az évben induló közszolgálati Demokrácia csatorna mellé harmadikként szállhat versenybe az ország egyik leggazdagabb üzletembereként ismert Széles Gábor által megálmodott új Gazdasági Tévé - adja hírül a HVG Online.
A meglévõ Hír Tv és a talán még ebben az évben induló közszolgálati Demokrácia csatorna mellé harmadikként szállhat versenybe az ország egyik leggazdagabb üzletembereként ismert Széles Gábor által megálmodott új Gazdasági Tévé - adja hírül a HVG Online. Az adó teljesen automatizált központját Zuglóban rendeznék be, a folyamatos adás pedig a nyári próbasugárzást követõen õsszel indulna el. Gazdasági tévét indít Magyarország egyik leggazdagabb üzletembere, Széles Gábor - írja a Heti Válasz. Széles Gábor a Hír Tv-tõl tavaly eltávozott Gulyás Istvánt bízta meg a csatorna megszervezésével. Ha még ebben az évben elindul az új magánadó és a közszolgálati televízió Demokrácia Tv-je is, akkor a Hír Tv-vel együtt már három hírcsatorna fog versenyezni a nézõkért. A hetilap szerint Széles Gábor elõrehaladott tárgyalásokat folytat az ugyancsak a Hír Tv-bõl kilépett Kóczián Péterrel is. A csatorna központja Zuglóban, a Mûszertechnika Kft. egyik épületében lesz; itt építik ki a tévé digitális berendezéssel felszerelt, teljesen automata stúdióját. A mûholdon és kábelen egyaránt fogható csatorna próbaadását nyárra, a teljes üzemet szeptemberre tervezik. Elõször felmerült, hogy egy már létezõ adót, így a vevõre váró Fix Tv-t, vagy a Budapest Tv-t vennék meg, de végül Gulyás István egy teljesen új csatorna indítása mellett döntött, mivel így a kábelszolgáltatóknál jobb szerzõdési feltételeket tudnak kiharcolni. "Szakemberek szerint nem olyan nagy a hazai piac, hogy el tudjon tartani egy gazdasági tévécsatornát. Többen a Gazdasági Rádió példáját idézték, mely a legnagyobb kormányzati támogatás mellett sem tudott sok levegõt elszívni az Info, illetve a Klub Rádió elõl - nem csoda, ha a hírek szerint tulajdonosa már legszívesebben túladna rajta" - olvasható a Heti Válasz csütörtökön megjelenõ számában.
Módosítás dátuma: 2005. február 10. csütörtök  

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Olvasnak bennünket

Oldalainkat 319 vendég böngészi